MENTRES APRENDEMOS E MEDRAMOS, AS NOSAS MASCOTAS COIDAMOS

martes, 25 de xuño de 2019

TRABALLO DE AULA: 4 ANOS A


Para comezar a desenvolver o Plan Proxecta dentro da aula de 4 anos A do CEIP Campomior, o primeiro que realizamos foi unha posta en común dos coñecementos previos dos nenos e das nenas sobre o que entendía por camiño seguro.













Unha vez aclarado o concepto, puxémonos a investigar cal sería o camiño que nos tocaría realizar a nós e avaliar como camiño seguro ou non. Para iso collimos un mapa da vila, vimos a súa utilidade e identificamos direrentes puntos da vila.

Tras averiguar que o noso punto de partida sería a rúa Mediodía e o noso punto de chegada o cole, vimos os diferentes camiños que poderíamos realizar.


Unha vez visto o camiño que íamos realizar e visto polas rúas que íamos pasar, fixemos cada un e cada unha a propia representación a través dun debuxo da visión que tiñamos do camiño reflexado no mapa. Aquí presentamos algún deles.



Outra das actividades que tamén levamos a cabo é o coñecemento de diferentes sinais de tráfico, o que nos axudou para poder realizar posteriormente a saída e poder desplazarnos polas rúas sen dificultade.
A seguinte actividade que realizamos foi unha saída por Ordes, dende a rúa Mediodía ata o CEIP Campomaior,  o obxectivo desta actividade era coñecer si este era un camiño seguro. Puxemos o chaleco, e preparados para sair.
Durante o percorrido fomos analizando se había beirarrúas, pasos de peóns, barandillas…

Unha vez na aula analizamos o camiño e vimos que había diferentes puntos que non eran seguros, xa que non había beirarrúas.
 Por último, representamos mediante un debuxo o que significa para cada un e unha de nós o que é o camiño que realizamos. 


Ningún comentario:

Publicar un comentario